PSA Peugeot Citroen, cel de-al doilea mare producator auto de pe piata din Europa, a inregistrat un avans de 4,6% al vanzarilor in prima jumatate a anului, pe fondul numarului mare de masini comercializate in America Latina si Rusia.
Brandurile Peugeot si Citroen au vandut in primele sase luni ale anului in curs 1,85 milioane de vehicule, de la 1,76 milioane de masini comercializate in perioada similara a anului trecut. Cu toate acestea, vanzarile din Europa de Vest au scazut cu 3,5%, pana la 1,23 milioane de vehicule, in timp ce vanzarile in afara regiunii au avansat cu 20%.
De asemenea, compania a atentionat asupra faptului ca pietele din Europa de Vest vor continua trendul de scadere si in a doua jumatate a anului, cu pana la 4% pentru anul 2008.
In Brazilia vanzarile au crescut cu 30,2%, in Europa de Est au urcat cu 4,7%, iar in China au avansat de asemenea cu 2,9%.
Sursa: Bloomberg