Producatorul auto Daimler AG a anuntat un avans de 8% a vanzarilor pentru divizia Mercedes-Benz in primele sase luni ale anului.
Astfel, vanzarile pentru automobilele Mercedes-Benz, AMG, Smart si Maybach s-au situat la 668.100 de unitati, fata de 617.700 de unitati in primele sase luni ale anului 2007.
Pentru marca Mercedes-Benz s-a inregistrat un record, vanzarile fiind in crestere cu 4% in prima jumatate a anului, pana la 599.200 de vehicule, comparativ cu 575.700 de unitati in urma cu un an.
Pe parcursul primelor sase luni ale anului Mercedes-Benz a realizat un avans al vanzarilor in toate regiunile. Astfel, in zona Asia-Pacific compania a comercializat 76.600 masini, cu 17% mai mult decat cele 65.800 de unitati vandute in primele sase luni din 2007. In SUA vanzarile au avansat doar cu 1%, tinand cont de contextul economic. Astfel, Mercedes a vandut 119.300 de automobile, fata de 118.200 in urma cu un an. Pe piata din Europa de Vest vanzarile au crescut tot cu 1%, de la 340.400 de unitati in prima jumatate a lui 2007, la 344.000 in acest an.Si in Germania s-a inregistrat un avans al vanzarilor de 3%, pana la 153.100 de unitati.
“Numarul mare de noi versiuni pentru modelel noastre a atras noi clienti. Speram ca lansarea noilor versiuni pentru A-Klass si B-Klass, cat si aducerea pe piata a modelelor CLC si GLK, sa impulsioneze vanzarile si in a doua jumatate a anului” a declarat Klaus Maier, vicepresedintele executiv al diviziei de marketing si vanzari.
Sursa: Business Week