„De la începutul acestui an, am înregistrat o dublare a vânzărilor pe segmentul aparatelor şi sistemelor de încălzire pentru locuinţe, comparativ cu perioada similară a anului 2011”, spune Alexandru Marin, business unit manager la eMAG. În topul preferinţelor clienţilor cumpărătorilor s-au aflat convectoarele de podea, caloriferele, dar și aerotermele de podea. Bugetul mediu pentru astfel de achiziţii stimulate în special de temperaturile scăzute a fost de 150 de lei, iar cererile au venit din toată ţara. „Estimăm că trendul ascendent al vânzărilor pe acest segment va continua odată cu prelungirea perioadei cu temperaturi scăzute”, spune Alexandru Marin. eMAG a mai înregistrat creșteri și pe segmentul poliţele de răspundere civilă auto (RCA).
Flanco a vândut 100 de calorifere electrice pe zi
În ultimele doua săptămâni, în magazinele Flanco, vânzările de produse de încălzire au crescut cu peste 250% față de primele săptămâni din 2012. Față de aceeași perioadă a anului trecut, 20 ianuarie – 10 februarie, vânzările pentru această categorie de produse (calorifere electrice, aeroterme, radiatoare, aparate de aer condiţionat) s-au triplat. Cele mai mari vânzări s-au înregistrat pentru caloriferele electrice, care au reprezentat peste 65% din totalul vânzărilor.
Astfel, în ultimele doua săptămâni s-au vândut circa 100 de calorifere electrice pe zi în rețeaua de magazine Flanco. „La creșterea volumului vânzărilor pe categoria aparatelor de aer condiţionat a contribuit cu și oferta specială pe care o avem în această perioadă, respectiv garanția extinsă pe 4 ani pe care o oferim gratuit produselor cu valoare mai mare de 500 de lei”, a declarat Violeta Luca, director de marketing la Flanco.