Chevrolet a vândut, în primele şase luni ale anului, 2,35 milioane de autovehicule, cu 14% mai mult decât în perioada similară din 2010, din acest total modelul Cruze fiind comercializat în 330.000 de unităţi, se arată în datele statistice prezentate recent de către constructorul General Motors /GM/.
Cifrele raportate în primele şase luni din 2011 reprezintă cea mai bună performanţă înregistrată de către Chevrolet într-un semestru, în cei 100 de ani de activitate.
Potrivit sursei citate, în prima jumătate a anului în curs s-au vândut cu 286.499 mai multe autovehicule Chevrolet decât în aceeaşi perioadă din 2010, reprezentând o creştere de 14%.
În plus, constructorul auto a stabilit recorduri de vânzări, inclusiv pe pieţe ca: Argentina, Brazilia, Chile, China, Columbia, Danemarca, Ecuador, Franţa, Africa de Sud şi Turcia.
Astfel, în Statele Unite vânzările au crescut cu 16% după nouă luni consecutive de creşteri repetate de la an la an, în timp ce în Brazilia vânzările au crescut cu 0,4% faţă de 2010, perioada cu cele mai mari vânzări din regiunea respectivă.
În China, Chevrolet a vândut cu 15% mai mult în intervalul ianuarie-iunie 2011, iar în Rusia creşterea a fost de 54%.
De asemenea, în Canada cifrele arată o creştere a vânzărilor cu 8% şi au întrecut dublul vitezei de creştere a industriei din ultimele 18 luni.
În ceea ce priveşte mărcile comercializate, în prima jumătate a anului 2011, Chevrolet a vândut peste 330.000 de autovehicule Cruze la nivel internaţional, reprezentând o creştere de 132% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Practic, de la lansarea pe piaţă la începutul anului 2009, Cruze a vândut peste 800.000 de unităţi în întreaga lume şi se preconizează că va depăşi cifra de un milion de unităţi până la sfârşitul anului 2012.
Pe de altă parte, Chevrolet a vândut, la nivel global, peste 220.000 de autovehicule de mici dimensiuni Spark de la lansarea modelului (decembrie 2009), din care peste 100.000 de unităţi au fost comercializate în prima jumătate a anului 2011, cu 110% peste valoarea din anul anterior.
Totodată, modelul Aveo a fost comercializat mai mult de 150.000 de unităţi în prima jumătate a anului 2011, vânzările incluzând şi noul Aveo, care pe unele pieţe se va numi Sonic.
Chevrolet este cea mai importantă marcă internaţională a grupului american GM, cu vânzări anuale de aproximativ 3,5 milioane de autovehicule, în peste 130 de ţări.
În 2011, Chevrolet va lansa noi modele: noul Captiva SUV, Corvette Grand Sport Coupé şi noul Aveo hatchback şi notchback, Cruze hatchback, Camaro coupé şi decapotabilă şi revoluţionarul Chevrolet Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsă.
SURSA: Agerpres