„Dacă anul trecut estimările iniţiale de 4.000 de euro vânzări au fost depăşite, pentru acest an ne aşteptăm la vânzări duble, de aproximativ 9.000 de euro. Apreciez că vânzările la nivelul principalilor jucători din piaţă pe segmentul florăriilor online vor depăşi 60.000 de euro în această perioadă, în condiţiile în care Valentine’s Day este sărbătorit în mijlocul săptămânii”, crede  Marius Dosinescu, Business Development Manager în cadrul grupului FlorideLux.ro.

Pentru 2012, Dosinescu speră ca FlorideLux.ro să aibă afaceri de aproximativ 450.000 de euro, în creştere cu aproape 20%, faţă de vânzările din 2011.
„Vânzările diviziei FlorideLux.ro de Valentine’s Day reprezintă circa 2% din cifra de afaceri estimată pentru anul acesta”, spune Dosinescu.

Valoarea medie a comenzilor va fi în jur de 45 de euro, însă, ”la fel ca anul trecut vor exista bărbaţi dispuşi să cheltuiască peste 200 de euro pentru flori şi cadouri achiziţionate online”, adaugă Marius Dosinescu. El se așteaptă ca de Valentine’s Day florăria online să primească aproximativ 200 de comenzi. ”Clienții preferă in proportie de 60% florile şi cadourile clasice”, a continuat reprezentantul FlorideLux.ro. În plus, majoritatea buchetelor de flori sunt completate de cadouri precum ceaiuri de lux, ciocolată fină, parfumuri sau ursuleţi de pluş.

Piaţa florăriilor online este estimată la 3 mil. euro. „Din 2011, datorită creşterii încrederii generale în mediul online şi a educării clienţilor, florăriile online şi cele offline au intrat în competiţie directă pe piaţă, iar la ora actuală au aproximativ 60% din piaţă e comună”, conchide Dosinescu.

În afară de această divizie, grupul FlorideLux.ro mai cuprinde magazinele online www.brazidecraciun.ro,  www.coroane.ro și www.cosuridelux.ro