“Volumele de vânzări înregistrate până la acesta oră (19, ora transmiterii comunicatului- n.r.) arată că ne vom depăşi obiectivul setat pentru Black Friday încă din prima zi de reduceri, depăşind estimările de vânzari pe care le-am avansat iniţial pe toate cele trei zile de reduceri – 23, 24, 25 noiembrie – şi avem convingerea ca mâine şi poimâine, fiind weekend, ritmul de creştere va fi mult mai mare”, a declarat Răzvan Popescu, director de vânzari Altex.

PRODUSELE CU CEA MAI MARE CĂUTARE

în topul vÂnzarilor s-au situat televizoarele LED, frigiderele, maşinile de spălat, urmate de laptopuri şi tabletele. “Estimăm că până la finalul zilei, ţinând cont de traficul de vânzari din magazine vom vinde 7.000 de televizoare ,  2.500 de laptopuri,  1.700 de tablete şi  3.200 de masini de spalat”, a adăugat Razvan Popescu.

Altex, Flanco şi Domo, cei mai mari retaileri de electronice şi electrocasnice, în această ordine, din ţara noastră şi-au invitat clienţii, de Black Friday, în magazinele fizice, având în vedere că site-urile acestora nu au funcţionat ore bune. Nici la ora 19:40, site-ul Altex nu era funcţionabil.

UPDATE: Black Friday: Altex şi Domo au în continuare site-urile blocate FOTO
“Vânzările înregistrate astăzi (de BLACK FRIDAY – n.r.) reprezintă o performanţă pentru care mulţumim în primul rând clienţilor noştri, care au căutat astazi ofertele în magazinele Altex şi Mediagalaxy. Spre deosebire de competitorii noştri, suntem pregătiţi cu stocuri suficiente să facem faţă cererii în următoarele două zile. În calitate de lider al pieţei Altex România are cele mai mari volume de marfă achiziţionate şi capacitatea de a răspunde corect aşteptărilor clienţilor”, a mai precizat directorul de vânzări Altex.

La Flanco, de Black Friday după 5 ore de la startul campaniei, principalele produse achiziționate au fost televizoarele cu ecran plat, notebook-urile și electrocasnicele mari
Până la ora 13:00, în prima zi de Black Friday, vedetele cumpărăturilor la FLANCO au fost televizoarele, cu peste 3.500 de unităţi vândute, notebook-urile cu peste 1.500 de unităţi, camerele foto-video cu peste 1.000, iar la categoria electrocasnice vedetele au fost mașinile de spălat cu peste 1.500 de bucăţi vândute și frigiderele cu peste 1.000 bucăţi.

Ştire în curs de actualizare