Ikea Group, compania care deţine majoritatea magazinelor Ikea, a precizat că la un număr de magazine comparabile, vânzările sale au crescut cu 4,8% în perioada august 2015-august 2016. În exerciţiul financiar precedent, vânzările Ikea au înregistrat o creştere de 11% iar la acelaşi magazine o creştere de 5%. De asemenea, Ikea a informat că în exerciţiul care tocmai s-a încheiat a deschis 12 noi magazine şi 19 puncte de colectare a comenzilor. 

"China rămâne una din pieţele cu ce cel mai puternic ritm de creştere pentru Ikea Group, împreună cu Australia, Canada şi Polonia", a informat compania, adăugând că în acest an urmează să deschidă primele sale magazine din India şi Serbia. 

Conform Agerpres, Ikea Group şi-a propus să ajungă la vânzări de 50 de miliarde de euro în 2020 pe măsură ce deschide noi magazine şi extinde oferta online. În prezent, grupul suedez deţine 340 de magazine în 28 de ţări iar în ultimul an a avut 783 de vizitatori la magazinele sale. 

Magazinul Ikea din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea Ikea România a devenit parte din Ikea Group.