Snack Box-ul, Noua ofertă de la KFC a înregistrat o cifră record pentru un produs nou lansat. De la intrarea în meniul KFC, din luna februarie a acestui an, în toate restaurantele din ţară, au fost vândute peste 180.000 de Snack Box-uri. Ceea ce înseamnă ca peste 15 % din tranzacţiile efectute în aceasta periodă conţin cel puţin un Snack Box. Aproximativ 4,5% din totalul vânzarilor din această perioadă se datorează succesului înregistrat de cele 4 combinaţii de Snack Box.&nb
Snack Box-ul, Noua ofertă de la KFC a înregistrat o cifră record pentru un produs nou lansat. De la intrarea în meniul KFC, din luna februarie a acestui an, în toate restaurantele din ţară, au fost vândute peste 180.000 de Snack Box-uri. Ceea ce înseamnă ca peste 15 % din tranzacţiile efectute în aceasta periodă conţin cel puţin un Snack Box.
Aproximativ 4,5% din totalul vânzarilor din această perioadă se datorează succesului înregistrat de cele 4 combinaţii de Snack Box.
Restaurantele KFC sunt prezente pe piaţa din Romania încă din 1996 când s-a deschis pentru prima dată un restaurant pe locul cunoscutului magazin Leonida.
În anul 2008 restaurantele KFC România au înregistrat o cifra de afaceri de 40,5 milioane de Euro cu o creştere de 25% faţă de anul 2007.