“Campania de succes, desfăşurată ieri, 14 noiembrie, a fost felul nostru de a celebra împreună cu consumatorul aniversarea Altex, printr-o ofertă de 20% reducere la toate produsele”, a declarat Dan Ostahie, CEO şi fondator Altex.
Clienţii nu au beneficiat de o reducere de 20% la produse, ci au primit un voucher care poate fi utilizat în intervalul 16 noiembrie – 16 decembrie la achiziţia oricărui produs din magazinele Altex şi pe www.altex.ro.
Deşi produsele în sine nu au fost reduse, românii au dat navală în magazinele Altex şi au cumpărat 3.708 de televizoare de tip LED, 2.091 combine frigorifice, 1.800 de maşini de spălat, 690 de tablete, 1.150 de laptopuri, 720 de aspiratoare, 400 de telefoane inteligente şi 851 de aparate foto.
Traficul din magazine a fost de 7 ori mai mare comparativ cu o zi obişnuită, iar traficul online a fost de 3 ori peste numărul de vizitatori înregistraţi zilnic, spun cei de la Altex.
În ziua de 14 noiembrie Altex România a celebrat 20 de ani de la înfiinţarea companiei.