Hennes & Mauritz (H&M), cel mai mare retailer fashion din lume, a înregistrat o scădere cu 3% a vânzărilor din luna iulie, comparativ cu anul trecut, peste aşteptările analiştilor, fapt ce demonstrează că efectele crizei încă persistă pe pieţele de desfacere ale companiei suedeze. Astfel, deşi în ţări precum Franţa, Germania sau Japonia economia a dat semne de recuperare, atitudinea cumpărătorilor este la fel de rezervată. Spre exemplu, în Germania, vânzările H&
Hennes & Mauritz (H&M), cel mai mare retailer fashion din lume, a înregistrat o scădere cu 3% a vânzărilor din luna iulie, comparativ cu anul trecut, peste aşteptările analiştilor, fapt ce demonstrează că efectele crizei încă persistă pe pieţele de desfacere ale companiei suedeze.
Astfel, deşi în ţări precum Franţa, Germania sau Japonia economia a dat semne de recuperare, atitudinea cumpărătorilor este la fel de rezervată.
Spre exemplu, în Germania, vânzările H&M au scăzut cu 2% în luna iulie, cu toate că majoritatea analiştilor se aşteptau la un trend pozitiv.
Cu toate acestea, Hennes & Mauritz, alături de retailerul spaniol Inditex, au fost cel mai puţin afectati de criza financiară, faţă de rivalii britanici Marks & Spencer sau Next.
SURSA: Interactive Investor