Distribuitorul de produse nutritive Herbalife a înregistrat în cel de-al treilea trimestru al acestui an vânzări nete de 600,2 milioane dolari, cu doar 0,3% mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008.
Pentru trimestrul încheiat în 30 septembrie 2009, compania a raportat un profit net de 57,9 milioane dolari, comparativ cu 58,1 milioane dolari cât a fost profitul înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut, aceste descreşteri fiind determinate mai ales de evoluţia cursurilor valutare la nivel internaţional.
Creşteri mari în Asia
Regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) a raportat în trimestrul al treilea 109,4 milioane volume de vânzări, în scădere cu 5,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Regiunea Americii de Nord a înregistrat 207,6 milioane volume de vânzări, în creştere cu 2,4 procente comparativ cu perioada similară din 2008.
În regiunea Asia-Pacific au fost raportate 148,2 milioane volume de vânzări, reflectând o creştere de 36,1 procente faţă de 2008. În Mexic, nivelul volumelor de vânzări a fost de 126,4 milioane, cu 4,3% mai puţin faţă de al treilea trimestru al anului trecut. În acelaşi timp, în America de Sud şi Centrală au fost raportare 102,2 milioane volume de vânzări, în uşoară creştere cu 0,7 procente.
Pe piaţa din China rezultatele arată 32,3 milioane volume de vânzări, în creştere cu 6,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008.
Previziuni optimiste
Pentru ultimul trimestru al acestui an prognozele arată o creştere a vânzărilor nete cu 11 – 12 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Având în vedere tendinţele actuale, compania va începe anul 2010 cu vânzări nete în creştere cu 11- 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009, au mai anunţat oficialii Herbalife.
Herbalife Ltd. este o companie de network marketing la nivel mondial care comercializează produse pentru controlul greutăţii, nutriţie, şi prode de îngrijire personală. Produsele Herbalife sunt vândute în 70 de ţări prin reţeaua de 1,9 milioane distribuitori independenţi.