Audi, marca premium a constructorului german Volkswagen a anuntat o crestere a vanzarilor cu 23% in prima jumatate a acestui an pe piata din China, ajungand la 60.509 de unitati comercializate, ca urmare a cererii ridicate pentru segmentul autoturismelor de lux. „Suntem extrem de multumiti in ceea ce priveste dezvoltarea acestei piete si vom continua sa ne marim capacitatea de productie”, a declarat presedintele executiv al Audi, Rupert Stadler, citat de Automotive News. Va
Audi, marca premium a constructorului german Volkswagen a anuntat o crestere a vanzarilor cu 23% in prima jumatate a acestui an pe piata din China, ajungand la 60.509 de unitati comercializate, ca urmare a cererii ridicate pentru segmentul autoturismelor de lux.
„Suntem extrem de multumiti in ceea ce priveste dezvoltarea acestei piete si vom continua sa ne marim capacitatea de productie”, a declarat presedintele executiv al Audi, Rupert Stadler, citat de Automotive News.
Vanzarile variantei produse in China a modelului A6 au crescut in perioada ianuarie-iunie cu 18%, ajungand la 42.969 u nitati comercializate, in timp ce modelul A4, de asemenea produs in China, a inregistrat vanzari in cestere cu 20%, pana la 10.819 unitati.
De asemenea, cresterea vanzarilor pentru modelele mai mari si mai luxoase ale Audi au fost si ea insemnata in aceasta perioada. Astfel, modelul Audi A8 (sedan) a inregistrat o crestere de 50%, in acest an, fata de perioada similara din 2007 (2.431 unitati), in timp ce vanzarile modelului Q7 au crescut cu 90%, ajungand la 2.663 de vehicule comercializate in perioada ianuarie-iunie 2008.