Vanzarile producatorului auto BMW s-au revitalizat in luna august urmand un trend ascendent pe fondul contributiei brandurilor Mini si Rolls Royce.
Astfel, vanzarile BMW au crescut cu 2% in luna august fata de perioada similara a anului trecut. Numai brandurile Mini si Rolls Royse au inregistrat un avans de 11% si respectiv 23%. In acelasi timp insa vanzarile motocicletelor BMW au scazut cu 9 procente.
Cu toate acestea, Ian Robertson, managerul de vanzari al BMW, a declarat ca situatie economica dificila de pe piata auto internationala ramane principala provocare. Acesta a mai adugat ca mizeaza pe cresterea vanzarilor in urmatoarele luni pe fondul noului BMW 3 si a lansarii modelul BMW 7.
Vanzarile BMW au crescut cu 32% in Asia, in Europa de Est au avansat cu 19% iar in America de Nord cu 1,7 procente. In Europa de Vest s-a observat o scadere de 2,5% a numarului de unitati comercializate.
Sursa: Market Watch