"Unul dintre vectorii care au contribuit la creşterea vânzărilor l-a constituit lansarea, în prima parte a acestui an, a noii game Aslavital Mineralactiv, cu o formulă unică bazată pe argilă naturală din Munţii Pădurea Craiului şi cu extract ecocertificat de goji. Această gamă este hipoalergenică, fiind special concepută pentru îngrijirea persoanelor cu tenul sensibil", scrie în comunicatul transmis de companie.
Pentru restul anului, Farmec mizează tot pe creşterea cifrei de afaceri, bazându-se nu doar pe vânzările de pe piaţa locală, ci şi pe extinderea peste hotare, prin utilizarea avantajului oferit de prestigiul brandului Gerovital peste tot în lume.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.
Sursa: Agerpres