Vânzările nete ale celui mai mare producător de iaurturi din lume (exceptând influenţa din deschiderea noilor magazine) au urcat cu 8,7%, la 9,728 miliarde de euro, datorită fuziunii diviziei de lactate cu firma rusă Unimilk, în noiembrie 2010, şi a majorării preţurilor.
În perioada ianuarie-iunie 2011, profitul net a crescut cu 2,7%, la 861 milioane de euro, comparativ cu perioada similară din 2010.
"Creşterea vânzărilor în primul semestru este remarcabilă, în special la divizia de apă, în timpul lunilor călduroase de primăvară. Am răspuns la creşterea semnificativă a preţului materiilor prime prin eforturi majore de producţie şi o gestionare atentă a preţurilor noastre", se arată într-o declaraţie a companiei franceze.
Danone România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete. Compania are, în prezent, peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.
SURSA: Agerpres