Vânzările de produse lactate proaspete ale Danone în România au crescut în primul semestru cu peste 10%, comparativ cu perioada similară din 2009, se arată într-o prezentare a grupului francez.
Danone a mai raportat, referitor la Europa, creşteri de peste 10% ale vânzărilor de produse lactate proaspete pentru Ucraina, Polonia, statele scandinave şi Danemarca. În restul lumii, avansuri similare au fost înregistrate, printre altele, în SUA, China, Brazilia, Argentina şi Japonia.
La nivel european, creşteri ale vânzărilor cuprinse între 0% şi 10% au fost consemnate în Marea Britanie, Franţa, Germania, Elveţia, Austria şi Rusia. În schimb, pe pieţele din Belgia, Olanda, Irlanda, Spania, Portugalia, Italia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Grecia, Turcia şi Belarus vânzările grupului francez au scăzut.
La nivel de grup, vânzările de produse lactate proaspete au urcat cu 7,1% în primul semestru. Pe acest segment, grupul a realizat venituri de 4,75 miliarde de euro, comparativ cu 4,26 de miliarde de euro în primele şase luni ale anului trecut.
Vânzările totale ale grupului au crescut în primul semestru cu 7% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 8,36 miliarde de euro, şi cu 9,8% în volum. Profitul net al Danone a urcat în prima jumătate a anului cu 10%, în termeni comparabili, la 848 de milioane de euro.
SURSA: Mediafax