Creşterea volumelor de retail vândute de MOL România (inclusiv GPL şi lubrifianţi) a fost susţinută de extinderea reţelei de benzinării, ajunsă în acest an la 200 de unităţi.
Vânzările de motorină pe partea de retail au deţinut cea mai mare pondere în primul semestru, situându-se la 192 kt, în urcare cu 12% comparativ cu perioada similară din anul precedent, în timp ce vânzările de benzină s-au majorat cu 13%, la 69 kt.
Pe ansamblul Grupului MOL, vânzările de retail au urcat în volum cu 9%, în primul semestru, la 1.766 kt. În acelaşi timp, vânzările de carburanţi (în volume, inclusiv GPL şi lubrifianţi) pe segmentul de retail ale MOL România au crescut cu 11%, în al doilea trimestru al anului 2015, până la 146 kt, faţă de 123 kt, la finalul celui de-al doilea trimestru al anului anterior, se menţionează în raportul citat.
Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă, cu sediul comercial în Budapesta, cu 29.000 de angajaţi ce lucrează în 40 de ţări. Grupul controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia şi Croaţia.
Compania deţine o reţea de peste 1.700 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 12 ţări, dintre care 200 în România.AGERPRES