În luna februarie, în Ungaria s-au vândut mai puţine maşini noi decât în perioada similară a anului trecut. Potrivit valorilor anunţate de Jato Dynamics, numărul de maşini noi vândute în a două lună a anului a fost de 7.164 de bucăţi, în scădere cu 45,97%.
Această cifră este în fapt chiar una bună, prin comparaţie cu scăderea de 48,96% care s-a produs în primele două luni ale anului curent. În această perioadă s-au înregistrat vânzări de 13.131 de bucăţi.
Opel se menţine în topul mărcilor din ţara vecină, cu 1.246 de bucăţi, în scăpdere cu 23%. Cu toate acestea, îşi menţine cota de piaţă de 17,39%. Suzuki a suferit în schimb cea mai mare scădere, de 69% la vânzări, atingând acum o cotă de piaţă de 9,74%, ajungând în spatele Ford care are 12,34%. A fost urmată în topul pierderilor de Skoda (65%) şi Peugeot (60%).
Singurul constructor care a crescut susţinut a fost Nissan, care de la 244 de bucăţi în ianuarie şi februarie 2008 a ajuns acum să vândă 729. La capitolul modele, cel mai bun avans l-a avut Opel Astra, fiind în creştere cu 20%.