Vânzările locale ale retailerului german de încălţăminte Deichmann au atins, anul trecut, o creştere de 56% până la 1,36 milioane perechi de încălţăminte, comparativ cu 771.371 în 2009, iar cifra de afaceri brută a crescut până la 115,98 milioane lei, faţă de 63,769 milioane lei, cu un an înainte.
Compania s-a extins puternic pe piaţa locală. Numai anul trecut a inaugurat 15 magazine, ajungând la o reţea de 36 de unităţi la nivel naţional. Deichman România a avut la sfârşitul anului 340 de angajaţi.
Cu o creştere de 12,5% în 2010, grupul Deichmann cu sediul central în Essen – Germania a înregistrat cea mai mare rată de creştere din ultimii 20 ani. La obţinerea acestor rezultate au contribuit în mod esenţial şi sucursalele din Centrul şi Sud-Estul Europei.
Vânzări globale de 3,9 mld. euro
Pe plan internaţional grupul a vândut în 2010 în 19 ţări europene şi în SUA peste 152 milioane de perechi încălţăminte, cu 10% mai mult decât în anul 2009. Cifra de afaceri cumulată a grupului a crescut cu 12,5% de la 3,4 mld. euro la 3,93 miliarde euro (net 3,4 miliarde).
La finalul anului 2010 grupul administra 2.939 magazine pe plan internaţional, faţă de 2.767 în 2009 şi circa 30.000 angajaţi. Grupul se va extinde, în 2011, cu încă două ţări – Portugalia şi Serbia – fiind astfel prezent în 21 ţări europene şi în SUA.
Grupul Deichmann, cu sediul central în Essen (Germania) a fost înfiinţat în 1913 şi se află 100% în proprietatea familiei fondatoare.