Veniturile retailerului belgian sl reţelei Mega Image în România şi Indonezia au crescut în primele nouă luni cu 17,1% la 169 milioane euro, susţinute de extinderea reţelei de magazine, a anunţat joi Delhaize Group. Creşterea a fost însă atenuată de fluctuaţiile nefavorabile de pe pieţele valutare. Astfel, la curs de schimb constant, încasările Delhaize pe cele două pieţe ar fi urcat cu 30,6% în perioada analizată. Totodată, grupul a trecut pe pierdere în România unde d
Veniturile retailerului belgian sl reţelei Mega Image în România şi Indonezia au crescut în primele nouă luni cu 17,1% la 169 milioane euro, susţinute de extinderea reţelei de magazine, a anunţat joi Delhaize Group.
Creşterea a fost însă atenuată de fluctuaţiile nefavorabile de pe pieţele valutare. Astfel, la curs de schimb constant, încasările Delhaize pe cele două pieţe ar fi urcat cu 30,6% în perioada analizată.
Totodată, grupul a trecut pe pierdere în România unde deţine 47 de supermarketuri şi Indonezia, faţă de un profit net de două milioane euro în ianuarie-septembrie 2008, se arată într-un comunicat al Delhaize.
În trimestrul al treilea, veniturile retailerului în cele două ţări au urcat cu 12,7% (26,2% la curs valtuar constant), la 60 milioane euro, ca urmare a extinderii reţelei de magazine – prin achiziţia La Fourmi şi Prodas în România – dar şi a inflaţiei ridicate a preţurilor de consum.
La nivel mondial, Delhaize a avut venituri de 15,06 miliarde euro în primele nouă luni, în urcare cu 10,7% de la nivelul de 13,6 miliarde euro înregistrat în perioada similară a anului trecut.
Profitul operaţional al grupului belgian a crescut totodată cu 16,9%, de la 615 milioane euro la 719 milioane euro.
SURSA: Mediafax