Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat o creştere a vânzărilor din magazinul online de circa 20% în primul semestru din 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor companiei.
„Zona online este o componentă foarte importantă pentru Farmec, iar dezvoltarea acestui canal este una dintre direcţiile principale ale strategiei de marketing și vânzari din acest an. Am îmbunătăţit platforma digitală şi am introdus multiple funcţii şi beneficii noi, marcând astfel o nouă etapă în interacţiunea online dintre consumatori şi brandurile noastre”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vânzări Online al companiei.
În acest an, valoarea medie a coşului de cumpărături este de 150 lei, iar cele mai căutate produse fac parte din gamele Gerovital H3 Evolution, Aslavital şi Gerovital H3 Derma+ Premium Care, prima linie din segmentul premium din portofoliul companiei.
Noile modificări comerciale aplicate în magazinul online se referă la scăderea pragului de transport gratuit de la 125 la 89 lei şi introducerea de noi avantaje pentru membrii platformei.
De asemenea, printre alte oferte promoţionale, accesibile membrilor platformei online se numără discounturi de fidelitate de până la 10%, oferte fulger de 15 ore în fiecare miercuri şi posibilitatea de a alege prin vot produsele care vor beneficia de reducerea săptămânală de 25%.
La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec era formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț