Vânzările producătorului farmaceutic ungar Egis în România au scăzut în aprilie-iunie, al treilea trimestru al anului financiar 2009/2010, cu 8%, la patru milioane dolari, comparativ cu perioada similară din 2008/2009, după o creştere de 36% în trimestrul anterior.
În ianuarie-martie, al doilea trimestru al anului financiar 2009/2010, Egis a avut în România vânzări de 5,7 milioane dolari, cu 36% mai mari faţă de cele din intervalul similar al 2008/2009.
La nivelul primelor nouă luni, vânzările producătorului ungar pe piaţa românească au crescut cu 13%, la 14,7 milioane dolari, de la 12,96 milioane dolari în octombrie 2008-iunie 2009, se arată în raportul financiar al companiei.
La nivelul grupului, afacerile au scăzut în intervalul octombrie 2009-iunie 2010 cu 4%, la 86,48 miliarde de forinţi (409 milioane dolari), dar profitul a crescut cu 6%, la 13,988 miliarde forinţi (66 milioane dolari).
În România, rezultatele Egis sunt incluse în cele ale Servier, care se afla la finele anului 2009 pe locul 6 în topul companiilor farmaceutice care activează pe piaţa locală, cu o cotă de 5,3%.