”Creditul de consum, pe care Flanco îl oferă direct în magazine, a fost unul dintre factorii care au susținut creșterea pieței. Astfel, 25% din vânzările totale au fost în rate în magazine”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.
De asemenea, principalele motoare de creștere ale Flanco Retail în perioada analizată au fost televizoarele și electrocasnicele mici, cu creșteri de peste 30%. De asemenea, vânzarea de telefoane inteligente și laptopuri a avut o evoluție mult peste așteptări.
Totodată, compania continuă extinderea. După ce, în martie,a deschis cel de-al treilea magazin din Brașov, în cadrul Centrului Comercial Coresi, în această lună, pe 14 mai, compania va deschide magazinul cu numarul 90, în București, situat în centrul comercial Mega Mall.
„În primele patru luni, am investit aproximativ 3 milioane de lei în dezvoltarea companiei și a oamenilor noștri, iar planul nostru este să ajungem la un nivel de 8 milioane de lei investiți de-a lungul întregului an 2015”, adaugă Dragoș Sîrbu.
Flanco a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 150 milioane de euro, în condițiile obținerii unui profit net cu peste 61% mai mare decât în 2013.