Vânzările globale ale Amway au crescut până la 11,8 mld. dolari în 2013

Compania de vânzări directe Amway a înregistrat, anul trecut, vânzări globale de11,8 miliarde de dolari, în creştere comparative cu cele 11,3 miliarde de dolari din 2012. Rezultatele includ veniturile provenite din vânzări directe precum și din alte active ale companiei.

De mai bine de 50 de ani, la nivel global, şi de 17 ani în România, succesul Amway se datorează milioanelor de distribuitori din întreaga lume. “Întreprinzători din peste 100 de țări și regiuni își dezvoltă acum potențialul prin afacerile Amway pe care le coordonează, creând încă un an record pentru companie”,  a declarat Doug DeVos , președintele Amway.

 Peste 3 milioane de oameni din întreaga lume comercializează produse Amway în peste 80 de ţări şi teritorii. Amway Corporation a fost înființată în 1959 de către Jay Van Andel și Rich DeVos. Compania este lider în domeniul vânzărilor directe, conform Direct Selling News Global 100. Categoria produselor din gama suplimentelor alimentare conduce în vânzări.

În România, Amway și-a început activitatea în 1997 și a ajuns la afaceri de circa 20 mil. euro. Numărul actual de întreprinzători independenţi Amway este de aproximativ 40.000.

Valoarea medie lunară a unei facturi este de 400 lei, iar cele mai multe comenzi sunt acoperite de Capitală, dar contribuie semnificativ şi clienţii din Iaşi, Cluj şi Constanţa.

Pe același segment de piață cu Amway, care aparține gigantului Alticor, activează și Avon, Oriflame, Zepter sau Forever Living Products. Datorită portofoliului de produse (cosmetice, suplimente alimentare, produse de îngrijire personală, de îngrijire a locuinței, vase de gătit, sisteme de tratare a apei, plus o gamă de produse premium constând în parfumuri, lenjerie și bijuterii.), compania intră în competiție pe piaţa locală și cu Beiersdorf, Procter & Gamble, Henkel sau Unilever.