Grupul american General Motors (GM) a înregistrat o creştere de aproape 12% a vânzărilor din SUA în februarie, sub aşteptările analiştilor, din cauza vremii nefavorabile şi a impactului nefavorabil al campaniei de rechemări iniţiate de Toyota. Livrările au urcat la 141.951 maşini, de la 127.296 de unităţi în urmă cu un an, când grupul auto a raportat cele mai slabe rezultate din ultimii 15 ani. Vânzările auto din Statele Unite au fost afectate în februarie de ninsorile mas
Grupul american General Motors (GM) a înregistrat o creştere de aproape 12% a vânzărilor din SUA în februarie, sub aşteptările analiştilor, din cauza vremii nefavorabile şi a impactului nefavorabil al campaniei de rechemări iniţiate de Toyota.
Livrările au urcat la 141.951 maşini, de la 127.296 de unităţi în urmă cu un an, când grupul auto a raportat cele mai slabe rezultate din ultimii 15 ani.
Vânzările auto din Statele Unite au fost afectate în februarie de ninsorile masive din mai multe regiuni ale ţării şi de campania de rechemări declanşată de producătorul nipon Toyota.
„Toată piaţa ar putea fi mai slabă decât aşteptările. Este posibil ca impactul vremii să fi fost puternic. Când eşti îngropat în zăpadă, achiziţia unei maşini nu este o prioritate”, a declarat analistul companiei CSM Worldwide Michael Robinet.
Specialiştii consultaţi de Bloomberg se aşteptau ca GM să anunţe creşterea cu 20% a vânzărilor în februarie.
Rezultatele au scos în evidenţă şi impactul deciziei de a închide sau de a vinde mărcile Saab, Hummer, Saturn şi Pontiac. Vânzările celor patru branduri au scăzut cu 86% în februarie, la 3.102 unităţi.
SURSA: Mediafax