Vanzarile Dacia in Europa au crescut cu 31,9% in luna nioembrie, inregistrand a 11-a luna cu rezultate pozitive in acest an. De asemenea, brandul autohton a inregistrat rezultate in crestere si pe piata franceza, unde vanzarile de automobile Dacia au crescut cu 13,9%.

Pe de alta parte, in luna noiembrie, vanzarile globale ale grupului Renault au ajuns la 162.976 unitati (automobile + vehicule comerciale usoare „LCV”), pe fondul unei piete in scadere cu 22,5%. Vanzarile grupului prin cele trei branduri ale sale, Renault, Dacia si Renault Samsung Motors au scazut cu 24% in aceasta luna la nivel global.

In Europa, vanzarile grupului au scazut cu 22%, mai putin insa decat scaderea pietei in ansamblul sau (25,8%). Drept urmare, grupul si-a marit cu 0,5 puncte procentuale cota de piata detinuta.

In Brazilia, unde au fost comercializate peste 2.300 de unitati Sandero, vanzarile grupului Renault au scazut cu 19%. De asemenea, in regiunea Euromed, grupul Renault a inregistrat vanzari in scadere cu 35,2%, in timp ce pe piata romaneasca, in luna noiembrie, grupul a reusit sa-si creasca la 38,6% cota de piata, cu un punct procentual mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2007.

Totusi, in ceea ce priveste situatia vanzarilor in regiunea Asia-Africa, grupul si-a crescut vanzarile cu 3,2%, in conditiile in care peste 6.200 de unitati Logan au fost livrate numai in Iran in luna noiembrie a acestui an.