Vânzările Henkel au crescut până la 3,953 milioane euro

Vânzările Henkel în trimestrul doi 2011 au crescut până la 3,953 milioane euro, un avans de 1,6 procente comparativ cu perioada similară a anului 2010, se arată într-un comunicat al companiei Henkel AG & Co.

Divizia "Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei" a raportat o creştere de 3,7%, cea de ‘Cosmetice şi produse de toaletă’ o creştere de 5,4%, iar divizia "Adezivi-Tehnologii" a depăşit rezultatele din perioada similară de anul 2010 cu o creştere de 8,9%.
În primele şase luni din anul fiscal 2011, Henkel şi-a sporit vânzările faţă de perioada similară din 2010 cu 5,1%, până la 7,776 milioane euro. Această evoluţie pozitivă a fost determinată în primul rând de performanţele diviziilor Cosmetice şi Adezivi Tehnologii, precizează compania. Profitul operaţional (EBIT) a crescut cu 14,7%, de la 843 milioane euro la 967 milioane euro.

În regiunea Europa de Vest vânzările au crescut cu 2,4%, până la 1,425 milioane euro, în timp ce vânzările în regiunea Europa de Est au crescut cu 7,3% până la 729 milioane euro. Rezultatele din regiunea Africa/Orientul Mijlociu au fost influenţate de contextul politic extrem de dificil, vânzările regiunii totalizând 231 milioane euro în semestrul I 2011, comparativ cu 236 milioane euro în perioada de comparaţie.
Vânzările generate în regiunea America de Nord au scăzut cu 5,2% până la 676 milioane euro, resimţindu-se puternic impactul cursului valutar. Regiunea America Latină a raportat creşteri de 5% până la 272 milioane euro. Regiunea Asia-Pacific a raportat creşteri ale vânzărilor de 4,8% până la valoarea de 587 milioane euro.
SURSA: Agerpres