Vânzările H&M, al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, au urcat la la 28,4 miliarde de coroane suedeze (2,91 miliarde de lire sterline), de la 27,83 miliarde de coroane suedeze în perioada decembrie 2011-februarie 2012. Analiştii estimau vânzări de 29,20 miliarde de coroane.
În februarie, vânzările totale ale H&M Group au urcat cu 5%, în timp ce analiştii intervievaţi de Dow Jones Newswires estimau un avans de 9,1%.
Rivalul H&M, grupul spaniol Inditex, a raportat miercuri un profit net de 2,4 miliarde de euro în 2012, în creştere cu 22% comparativ cu 2011, datorită extinderii în Europa de Est şi a creşterii vânzărilor online în Canada şi China. De asemenea, vânzările Inditex, companie ce deţine branduri precum Zara, Bershka şi Pull & Bear, au crescut cu 16% până la 15,9 miliarde de euro.
Pe ansamblul anului 2012 câştigurile companiei suedeze au urcat la 22,3 miliarde de coroane, de la 20,9 miliarde de coroane. Anul acesta H&M va deschide aproximativ 325 noi magazine. La 28 februarie 2013, numărul magazinelor H&M era de 2.818, faţă de 2.491 la 29 februarie 2012.
Cea mai importantă extindere a H&M va avea loc pe pieţele din China şi SUA. Pentru acest an compania vrea să-şi deschidă magazine în Chile, Estonia, Lituania şi Serbia. Primele magazine H&M din România a fost inaugurate în primăvara anului 2011.
Compania H&M Hennes&Mauritz AB (H&M) a fost înfiinţată în 1947, în Västerås, Suedia. Grupul H&M are aproximativ 76.000 de angajaţi. H&M este unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte din lume, cu aproximativ 2.300 de magazine în 48 de ţări.