În perioada martie – mai 2015, profitul ajustat înainte de taxe şi dobânzi (EBIT) a urcat cu 13%, la 76,8 milioane de euro, în timp ce vânzările au înregistrat un avans de 1,6%, la 1,05 miliarde de euro. 

La divizia Hornbach-Baumarkt-AG (segmentul de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit), vânzările au urcat cu 1,9%, la 995,2 milioane de euro. La 31 martie 2015, compania avea 147 de magazine, din care 97 în Germania şi 50 în alte ţări europene. 

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în nouă ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România). 

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.

AGERPRES