Compania, ale cărei produse de îngrijire a pielii bazate pe apa termală Herculane sunt apreciate de tot mai mulți consumatori din țară și din străinătate, a fost invitată recent de BBC să participe la un proiect editorial dedicat industriei cosmetice europene.
“În contextul actual, există două tendințe noi în ceea ce privește obiceiurile consumatorilor. Anxietatea și preocuparea crescută față de sănătate schimbă felul în care alegem produsele pe care le consumăm. Preferințele consumatorilor se îndreaptă tot mai mult spre produse sigure de farmacie, testate pentru eficiență și siguranță. Pe de altă parte, există o tendință nouă de întoarcere la produse care utilizează resursele locale, așa cum este și cazul nostru”, a spus Rucsandra Hurezeanu, fondator și CEO al Ivatherm.
De mai bine de trei luni, românii se confruntă cu izolarea la domiciliu, diminuarea activităților comerciale și distanțarea socială. Pe fondul temerilor legate de criza economică și socială generată de pandemie, se remarcă un sentiment de empatie, solidaritate și responsabilitate față de brandurile românești și față de antreprenori. Ei sunt cei care creează locuri de muncă aici, în România, și contribuie prin taxe și impozite la creșterea economiei și la prosperitate.
Ivatherm este cea mai mare companie românească de dermato-cosmetice, cu o cotă de 10% pe piața cosmeticelor de farmacie și o prezență internațională în 12 țări. Produsele de îngrijire a pielii Ivatherm sunt concepute împreună cu cercetători francezi și fabricate după formule originale ce conțin cei mai moderni și inovatori activi cosmetici. Toate produsele conțin apă termală Herculane cu excelente proprietăți calmante și antiiritante pentru piele, demonstrate cu studii clinice de-a lungul celor 15 ani de existență a companiei. Cosmeticele Ivatherm sunt prescrise și recomandate de medicii dermatologi în tratarea afecțiunilor pielii, cum sunt acneea, rozaceea, dermatita atopică, dermatita seboreică, pielea uscată, pielea sensibilă.
Ivatherm este o companie tânără și dinamică, cu o echipă de oameni creativi și moderni.
Felul în care compania se adaptează rapid tendințelor pe o piață globală este măsura succesului Ivatherm. Spre exemplu, în noul context, Ivatherm a lansat pe piață încă de la sfârșitul lunii aprilie primele geluri pentru dezinfectarea mâinilor și soluții biocide.
Din dorința de a-i ajuta pe cei care aveau cel mai mult nevoie în această perioadă, compania a donat cadrelor medicale din spitale dezinfectanți, dar și produse hidratante pentru protejarea și îngrijirea mâinilor afectate de soluțiile pe bază de alcool.
Ivatherm, printre giganții industriei cosmetice europene, la BBC
În cele 12 piețe în care este prezentă, compania are clienți fideli și se bucură de apreciere în interiorul industriei de profil. O dovadă este și invitația lansată Ivatherm, în luna martie, de către Cosmetics Europe și BBC de a participa la proiectul editorial “Essentials for daily life”, care explorează inovația și tendințele din sectorul cosmetic european într-o serie de 15 filme documentare. Puteți viziona aici povestea primului brand românesc prezent alături de marii jucători globali din sectorul cosmeticelor.