Vânzările LG, în scădere

LG Electronics, a înregistrat în trimestrul al treilea, la nivel global, vânzări 11,3 miliarde dolari, ceea ce reprezintă o scădere cu 3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

LG Electronics a înregistrat vânzări pozitive pe Home Entertainment, Air Conditioning şi Home Appliance, iar pe Mobile Communications, a raportat un venit din vânzări în scădere cu 27% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Compania Home Entertainment a înregistrat cel mai mare volum de livrări din istoria companiei, 6.6 milioane de unităţi, pe segmentul de televizoare cu ecran plat, ceea ce reprezintă o creştere cu 37% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Vânzările înregistrate au atins de 4,5 miliarde dolari şi la un profit operaţional de 104 milioane dolari.

Compania Mobile Communications, a raportat un venit din vânzări în scădere cu 27% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut ca rezultat al reducerii livrărilor de terminale pe pieţele dezvoltate. Astfel, livrările au scăzut cu 29% comparativ cu anul trecut ajungând la 28,4 milioane de unităţi. Compania vizează creşterea vânzărilor şi un răspuns pozitiv din partea consumatorilor în următoarele luni odata cu introducerea pe piaţă a telefonului inteligent Optimus One şi a terminalelor cu Windows Phone 7.

Compania Home Appliance a înregistrat vânzări în creştere cu 14%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 2,3 miliarde dolari şi un profit operaţional de 57 milioane dolari. 
În ceea ce priveşte compania Air Conditioning, vânzările au ajuns la 0,9 miliarde dolari, ceea ce reprezintă creştere de 42% comparativ cu perioada similară a anului trecut, rezultate ce includ creşteri semnificative pe pieţele în curs de dezvoltare.

SURSA: LG