Vânzările sub marca Mercedes-Benz au crescut pe toate pieţele pe care producătorul german este prezent.
În Europa, cea mai mare piaţă pentru Mercedes, vânzările au urcat cu 8,3%, la 655.955 de automobile în primele 11 luni ale anului, în timp ce piaţa chineză a consemnat cel mai rapid ritm de creştere dintre pieţele pe care este prezent constructorul german.
Astfel, în China livrările de maşini au avansat cu 30% în perioada ianuarie-noiembrie, la 252.819 unităţi faţă de intervalul corespunzător din 2013.
La nivelul lunii noiembrie, producătorul german de automobile de lux a consemnat o creştere a vânzărilor de 13% faţă de aceeaşi lună a anului trecut, la 150.742 unităţi.
În schimb, livrările mărcii Smart au scăzut cu 21,8% în luna noiembrie, la 7.461 unităţi, în timp ce declinul la nivelul primelor 11 luni s-a situat la 13,6%, cu 79.502 unităţi comercializate.
BMW este lider mondial pe piaţa auto premium din 2005, când a depăşit Mercedes, în timp ce Audi ocupă locul al doilea din 2011. Atât Audi, cât şi Mercedes au anunţat că vor să devină lideri mondiali până în 2020.
Anul trecut, BMW a vândut 1,66 de milioane de automobile sub brand propriu. Audi a ocupat locul al doilea pe piaţa auto de lux, cu 1,58 de milioane de unităţi comercializate, urmat de Mercedes, cu 1,46 de milioane de automobile vândute.