Aceasta este cea mai mare creștere trimestrială a vânzărilor înregistrată de Miele în România. Prezentă pe segmentul producţiei de echipamente electrocasnice premium, compania a realizat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane de lei
„Piața de electrocasnice premium din România este în creștere, oferindu-ne astfel contexul potrivit pentru a implementa strategia stabilită pentru România. Această strategie ne va asigura o creștere susținută pentru urmatorii 5 ani“, spune Loredana Butnaru, director vânzări Miele România
Strategia implementată începând cu anul 2014 înseamnă o nouă reprezentare a brandului, prin relocarea showroom-ului din Otopeni în Piața Presei (București), precum și încheierea de noi parteneriate și extinderea rețelei de distribuție.
La începutul anului, Miele a lansat în România și showroom-ul online de electrocasnice premium pe platforma eMAG Marketplace. Acest parteneriat va genera până la 5% din totalul vânzărilor realizate de Miele pe piața locală, în 2015.
În prezent, compania are o rețea de 30 parteneri și 55 de magazine și va continua să realizeze parteneriate noi, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, care vizează mai ales prezența în magazine offline.
Potrivit datelor companiei, la nivel internațional, Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.660 de angajaţi, prezent în 47 de țări. În anul financiar 2013/2014 a obţinut vânzări în valoare totală de 3,22 de miliarde de euro.