Înființată în 1994, compania a ajuns să livreze produse în Vaslui, Iași, Huși, Bârlad, Galați sau Tecuci. Totodată, Vascar a ajuns la o rețea de circa 20 de magazine proprii. Astfel, compania a obținut, în 2014, o cifră de afaceri de 60 de milioane de lei, din care 30% provine din magazine proprii. Restul de 70% din afaceri sunt obținute din vânzările din marile lanțuri de magazine: Kaufland, Auchan sau Cora. În acest an, producătorul vrea să obțină o cifră de afaceri de 65 de milioane de lei, iar pentru 2017 planul este de a dubla cifra de afaceri din acest an. În următoarea perioadă, compania vasluiană vrea să deschidă circa 5-6 magazine pe an.
Vasluienii care vor să cucerească piața de mezeluri din București
7 noiembrie 2015, 13:16
Ultima modificare în 7 noiembrie 2015, 13:37
Vascar un producător important de carne din Vaslui vrea să cucerească clienții prin mezeluri și conserve sub brandul Moldova în Bucate.
Etichete: auchan,
cora,
kaufland,
moldova in bucate,
vaslui
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Germania: Producţia industrială, cea mai mare scădere din ultimele 12 luni
- ArcelorMittal a revizuit în scădere estimarea privind profitul înainte de taxe
- Veniturile Coca-Cola HBC afectate de fluctuaţiile valutare în T3
- Camera de Comerț și Industrie premiază cele mai perfomante firme din România
- Mihai Daraban (CCIR): Economia românească poate face faţă concurenţei pe pieţele internaţionale
- Consiliul Concurenţei a dat în acest an cele mai multe sancţiuni
- OMV Petrom a încheiat primele 9 luni cu un profit net de 991 milioane lei, în scădere cu 59%
- Japan Post obţine 12 miliarde dolari în urma listării
- Contrabanda, în continuare peste media ultimilor patru ani
- Consiliul Concurenţei analizează preluarea Buse Gaz de către Linde Gaz România