Potrivit acestuia, a fost deja realizat peste jumătate din acest target pe depozite.
În 2013, în conformitate cu principiile de gestiune prudenţială ale Grupului Veneto Banca, volumul creditelor acordate clienţilor s-a ridicat la valoarea de 882 milioane de euro, cu o scădere de 6,9% faţă de exerciţiul precedent, respectiv de 65 de milioane de euro.
Volumul fondurilor atrase de la clienţi a ajuns, în 2013, la valoarea de 660,5 milioane de euro, în creştere cu 6,3% faţă de rezultatul înregistrat la finalul anului precedent. O pondere semnificativă au avut-o depozitele la vedere, care au consemnat o majorare de 38,6% faţă de anul precedent.
În ceea ce priveşte ţinta de profit, Paolo Mariani a afirmat că acţionarii doresc intrarea băncii pe profit în cel mai scurt timp posibil, dar că acest proces trebuie să se realizeze pe baze solide şi că anul acesta 'cel mai probabil va închide pe break-even', adică va atinge pragul de rentabilitate.
Mariani a spus că banca este interesată de finanţări în sectorul agricol, precum şi de sprijinirea celor 30.000 de societăţi comerciale cu capital italian, prezente în România.
La rândul său, Alberto Morini, viitorul director general al sucursalei Veneto Banca, a ţinut să precizeze că nu este vorba despre finanţarea multinaţionalelor, ci a IMM-urilor, şi că în Italia 95% din companiile finanţate reprezintă societăţi cu mai puţin de cinci milioane de euro cifră de afaceri.
Istoria Băncii Italo Romena a început în anul 1980, acesta reprezentând un prim exemplu de joint-venture între Italia şi România în sectorul bancar. Odată cu achiziţionarea sa, în anul 2000, de Grupul Veneto Banca, aceasta şi-a dezvoltat continuu portofoliul de clienţi, adresându-se la început investitorilor italieni şi apoi societăţilor româneşti şi segmentului persoanelor fizice. Veneto Banca deţine în România o reţea de 22 de agenţii: cinci se află în Bucureşti, iar restul în principalele 16 oraşe ale ţării.
SURSA: Agerpres