La 31 decembrie 2011, Orange România avea 10.262.065 clienţi, ceea ce înseamnă că numărul acestora a scăzut cu peste 175 de mii în doar 3 luni.
În primele trei luni ale acestui an, Orange România a obţinut venituri în valoare de 220 milioane de euro, rezultate ce corespund aşteptărilor companiei. Ultimul trimestru a înregistrat o descreştere de doar 1,1 % comparativ cu perioada corespunzătoare anului trecut.
Începutul anului 2012 arată în continuare o creştere a pieţei de tablete şi smartphones. Astfel, numărul de tablete vândute s-a triplat comparativ cu primul trimestru al anului trecut, iar volumul vânzărilor de smartphones a crescut în primul trimestru al anului 2012 cu 44%. Această creştere a susţinut o majorare de 23% a numărului de utilizatori de internet pe mobil.
De asemenea, numărul clienţilor care beneficiază de HD Voice, serviciu lansat de Orange anul trecut, a crescut în primul trimestru din 2012 cu 20,5% faţă de ultimul trimestru al anului trecut.