GTS Central Europe, furnizor major de servicii integrate de telecomunicaţii, a înregistrat cel mai ridicat nivel de venituri înainte de impozitare, dobânzi, depreciere şi amortizare (EBITDA) din toată istoria sa.
Compania GTS a înregistrat venituri de 387 milioane euro în condiţiile creşterii profitabilităţii, iar fluxul liber de numerar (cash-flow) a fost de 42 milioane de euro, reprezentând o creştere de 6% faţă de anul anterior.
„Folosind cash flow-ul generat ne-am completat portofoliul de bază cu o serie de achiziţii strategice în 2010, extinzându-ne astfel baza de clienţi, reţeaua şi oferta de produse pe mai multe pieţe”, a declarat Gerald Grace, CFO, GTS.
„Investiţiile de capital din 2010 ne-au permis să introducem servicii de Ethernet de ultimă generaţie, dar şi să adăugăm aproape 500 de clădiri la reţeaua de fibră optică deţinută în proprietate şi operată. În 2011, ne vom concentra în continuare pe deservirea clienţilor noştri din toate unităţile operaţionale şi vom avea o performanţă şi mai bună”, a declarat Danny Bottoms, CEO, GTS.
Grupul GTS CE este deţinut de un consorţiu de investitori de capital privat, conduşi de Columbia Capital şi M/C Venture Partners, investitori americani cu o vastă experienţă în sectoarele serviciilor de telecomunicaţii şi a celor bazate pe tehnologie, precum şi Innova Capital, un grup major de capital privat concentrat pe zona Europei Centrale. HarbourVest Partners, Oak Investment Partners şi Bessemer Venture Partners întregesc Consorţiul.
GTS Telecom are 125 angajaţi şi a avut în 2009 o cifră de afaceri de 20 milioane euro cu venituri operative (EBITDA) de 5,2 milioane euro. În 2010 GTS Central Europe a preluat compania locală Datek, cu peste 200 de clienţi companii pe piaţa din România.
Preluarea face parte dintr-o strategie de consolidare pe piaţa europeană demarată în 2004 şi care în 2010 a adus în grupul GTS pe lângă Datek, companii precum Dial Telecom în Slovacia şi Interware în Ungaria. GTS Telecom este certificată ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 şi ISO 27001, iar în anul 2010 nivelul de stabilitate şi continuitate al serviciilor furnizate clienţilor, a atins nivelul de 99,96%, după ce în anul 2009 valoarea aceluiaşi parametru a fost de 99,92%.