Vodafone România a înregistrat venituri totale de 1,166 miliarde de euro în anul fiscal 2008-2009, în creştere cu 0,7% comparativ cu anul precedent.
Profitul operaţional al Vodafone înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare (EBITDA) a scăzut cu 3,5%, la 527 milioane de euro, faţă de 546 milioane de euro în anul fiscal 2007-2008.
Veniturile din servicii realizate de Vodafone România au crescut cu 1,4% în ultimul an, ajungând la un total de 1,113 miliarde de euro.
Mai mulţi clienţi pentru Vodafone
Vodafone România a înregistrat 667.212 de clienţi noi, ajungând la un număr total de 9.588.065 de clienţi, la 31 martie 2009.
Comparativ cu intervalul 2007-2008, compania şi-a mărit baza de clienţi cu 7,5%. La sfârşitul anului fiscal, clienţii serviciilor pe bază de abonament reprezentau 38,3% din baza totală de clienţi a Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 61,7%.
Numărul de abonaţi ai Vodafone a înregistrat o creştere de 14,6%, în ultimul an fiscal. De asemenea, cel al utilizatorilor 3G în reţeaua Vodafone România a atins 1.135.260 la 31 martie 2009, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 78,3%.
Focus pe pachete flexibile
„Deciziile de reglementare, încetinirea consumului şi deprecierea monedei locale au condus la reducerea ritmului nostru de creştere, pe fondul provocărilor resimţite în toate activităţile comerciale, în a doua parte a anului financiar”, a declarat Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone Romania.
Acesata a mai adăugat că Vodafone România va continua să îşi concentreze strategia către susţinerea clienţilor – atât persoane fizice, cât şi companii – prin oferirea unor pachete de servicii de comunicare flexibile.
Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group Plc, cel mai mare grup internaţional de comunicaţii mobile, cu divizii în 27 de ţări şi reţele partenere în peste 40 de ţări. La 31 martie 2009, Vodafone avea aproximativ 302 milioane de clienţi în întreaga lume.
SURSA: Vodafone România