Publicis Group, conglomeratul din industria publicităţii care deţine agenţiile Saatchi & Saatchi şi Leo Burnett, a anunţat o scădere cu 5,3% a veniturilor în cel de-al treilea trimestru al anului ca urmare a prăbuşirii pieţei de publicitate pe fondul crizei financiare. Veniturile consolidate ale companiei au ajus la 1,05 miliarde de euro, de la 1,11 miliarde de euro în aceeaşi perioadă din 2008. Vânzările grupului francez au scăzut şi ele cu 7,4%. Cu toate acestea, Mauri
Publicis Group, conglomeratul din industria publicităţii care deţine agenţiile Saatchi & Saatchi şi Leo Burnett, a anunţat o scădere cu 5,3% a veniturilor în cel de-al treilea trimestru al anului ca urmare a prăbuşirii pieţei de publicitate pe fondul crizei financiare.
Veniturile consolidate ale companiei au ajus la 1,05 miliarde de euro, de la 1,11 miliarde de euro în aceeaşi perioadă din 2008. Vânzările grupului francez au scăzut şi ele cu 7,4%.
Cu toate acestea, Maurice Levy, CEO-ul Publicis, s-a arătat încrezător în ceea ce priveşte revenirea companiei şi a subliniat că piaţa mondială de comunicare a ajuns la punctul minim de la începutul recesiunii. Levy a sublinat că de la mijlocul lui 2010 se vor înregistra chiar şi creşteri.
„În perioada următoare, Publicis Groupe mizează pe creşterea performanţelor peste media pieţei şi va continua procesul de reducere a coturilor”, a mai spus oficialul companiei.
În Europa, veniturile grupului au scăzut cu 9,5%, de la 411 milioane de euro la 359 de milioane euro în trimestrul care s-a încheiat la finele lui septembrie. În America de Nord, scăderea a fost de doar 5,3%, la 481 milioane de euro.