Rezultatele financiare anunțate astăzi de Cosmote arată că numărul de clienți a crescut la 6,7 milioane, față de 6,6 milioane la sfârșitul celui de-al treilea trimestru din 200, puțin peste 20% fiind abonați.
Veniturile totale în al treilea trimestru al anului 2010, au atins valoarea de 117,5 milioane de euro, înregistrând o creştere de 8,5% comparat cu aceeaşi perioadă a anului anterior, în timp ce EBITDA a crescut până la 23,3 milioane de euro, înregistrând o creştere de 24,6% comparativ cu al doilea trimestru al anului. În acest trimestru, veniturile din servicii au crescut cu 3,4%, din care veniturile din serviciile aferente apelurilor iniţiate au crescut cu aproximativ 2%.
În aceeași perioadă, numărul de clienți ai Orange a scăzut cu 2,8% față de septembrie 2009. Compania a înregistrat venituri totale de 246 milioane de euro, cu 8,7% mai puțin decât în perioada similară a anului trecut. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,3 euro.
“Suntem mulţumiţi de performanţa pozitivă în cel de-al treilea trimestru, având în vedere provocările contextului economic, scăderea consumului şi competiţia intensă”, a spus Konstantinos Apostolou, CFO Cosmote România.
Cosmote se concentrează în present pe întărirea prezenţei sale în cadrul segmentelor de internet mobil şi corporate, îmbunătăţindu-şi reţeaua de acoperire şi extinzând portofoliul de produse şi servicii.