Compania, care operează în România posturile Pro TV, pro Cinema, Acasa TV, Acasa Gold, MTV, Pro TV International, Sport.ro şi Pro FM, a înregistrat venituri de 81,3 milioane de dolari în primul semestru al anului 2011, deci cu aproape 14 milioane mai mult faţă de semestru care tocmai s-a încheiat.
La nivel internaţional, CME a înregistrat venituri de 378,6 milioane de dolari în prima jumătate a anului, cu 10% mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Adrian Sârbu, președinte și director executiv CME, a declarat pentru paginademedia.ro:
"Pînă pe 3 iulie, am finalizat tranzacții cu acționarii majoritari, Time Warner și Ronald Lauder, ceea ce a redus datoria companiei cu 185 de milioane de dolari.
În ciuda unui declin cu 7% a investițiilor în publicitate în prima jumătate a acestui an, veniturile noastre de la un an la altul s-au menținut, fiind susținute de creșterile din Media Pro Entertainment și din domeniul new media, unde Voyo a devenit lider (ca număr de abonați) în segmentul video on demand.
În a doua jumătate a anului, vom continua să ne concentram pe menținerea cotei de piață și a poziției de lider de audiență, pe creșterea veniturilor, altele decât cele din publicitate"