Veniturile CME în România au scăzut cu aproape 14 milioane de dolari în şase luni

Veniturile înregistrate de compania Central European Media Enterprises (CME) în ţara noastră, în primele şase luni ale anului, au fost de 67,5 milioane de dolari, în scădere cu 13,8 milioane faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, scrie paginademedia.ro.

Compania, care operează în România posturile Pro TV, pro Cinema, Acasa TV, Acasa Gold, MTV, Pro TV International, Sport.ro şi Pro FM, a înregistrat venituri de 81,3 milioane de dolari în primul semestru al anului 2011, deci cu aproape 14 milioane mai mult faţă de semestru care tocmai s-a încheiat.

La nivel internaţional, CME a înregistrat venituri de 378,6 milioane de dolari în prima jumătate a anului, cu 10% mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

Adrian Sârbu, președinte și director executiv CME, a declarat pentru paginademedia.ro:

"Pînă pe 3 iulie, am finalizat tranzacții cu acționarii majoritari, Time Warner și Ronald Lauder, ceea ce a redus datoria companiei cu 185 de milioane de dolari.

În ciuda unui declin cu 7% a investițiilor în publicitate în prima jumătate a acestui an, veniturile noastre de la un an la altul s-au menținut, fiind susținute de creșterile din Media Pro Entertainment și din domeniul new media, unde Voyo a devenit lider (ca număr de abonați) în segmentul video on demand.

În a doua jumătate a anului, vom continua să ne concentram pe menținerea cotei de piață și a poziției de lider de audiență, pe creșterea veniturilor, altele decât cele din publicitate"