În primul trimestru al anului, traficul de internet pe mobil s-a dublat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe baza creşterii vânzărilor de tablete şi smartphone-uri cu 60% şi, respectiv, 50%, faţă de primul trimestru al lui 2014.
Potrivit datelor companiei, aceasta a avut, în perioada menţionată, de 13 ori mai mulţi utilizatori ai serviciilor 4G, 30% dintre aceştia fiind din Bucureşti, iar vânzările de terminale 4G urmează acelaşi trend.
'În luna martie, consumul de internet la viteze 4G a crescut de 10 ori faţă de luna martie a anului trecut', se precizează în comunicat.
Vânzările de dispozitive wearable, care se ataşează la smartphone-uri pentru monitorizarea activităţii fizice, au crescut de şase ori în primele trei luni ale lui 2015 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut
În prezent, reţeaua Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 65% din populaţia totală şi 94% din populaţia urbană a României.
La 31 martie 2015, Orange România avea 10.364.683 de clienţi.
AGERPRES