La nivel global, CME a avut venituri de 518 milioane de dolari, în scădere cu 69 de milioane față de aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile companiei au scăzut pe toate piețele în care este prezentă, cu precădere în Cehia, unde s-a înregistrat un minus de 34 de milioane de dolari. Cehia este şi ţara în care compania are cele mai puternice operațiuni, aminteşte paginademedia.ro.
Pe de altă parte, Media Pro Entertaiment a avut în ianuarie – septembrie 2012 venituri de 141,6 milioane de dolari, în creștere față de 2011, când avea 126,5 milioane de dolari.
Adrian Sârbu, Președinte și CEO al CME a declarat pentru paginademedia.ro: „Rezultatele celui de-al treilea trimestru și previziunile pentru întregul an 2012 arată că piețele pe care activăm nu își revin. În cea de-a doua parte a anului 2012 veniturile din publicitate au fost sub așteptări”