Veniturile Pro TV au scăzut masiv în primele nouă luni ale anului

Veniturile Central European Media Enterprises (CME) în România, companie care operează Pro TV, au scăzut până la 92 de milioane de dolari în primele nouă luni ale anului, cu 20 de milioane de dolari mai puţin față de aceeași perioadă a lui 2011, când compania înregistra 112,4 milioane de dolari, scrie paginademedia.ro.

La nivel global, CME a avut venituri de 518 milioane de dolari, în scădere cu 69 de milioane față de aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile companiei au scăzut pe toate piețele în care este prezentă, cu precădere în Cehia, unde s-a înregistrat un minus de 34 de milioane de dolari. Cehia este şi ţara în care compania are cele mai puternice operațiuni, aminteşte paginademedia.ro.

Pe de altă parte, Media Pro Entertaiment a avut în ianuarie – septembrie 2012 venituri de 141,6 milioane de dolari, în creștere față de 2011, când avea 126,5 milioane de dolari.

Adrian Sârbu, Președinte și CEO al CME a declarat pentru paginademedia.ro: „Rezultatele celui de-al treilea trimestru și previziunile pentru întregul an 2012 arată că piețele pe care activăm nu își revin. În cea de-a doua parte a anului 2012 veniturile din publicitate au fost sub așteptări”