Xerox Romania a realizat, in 2005, venituri de 44 milioane dolari, reprezentand o crestere de 12% fata de rezultatele obtinute in 2004, potrivit unui comunicat al companiei. Aceasta evolutie se datoreaza in principal vanzarilor de echipamente si consumabile, dar si serviciilor.

„Anul 2005 a fost un an foarte bun pentru toate diviziile Xerox Romania”, a spus Marius Persinaru, general manager al companiei. „Cele mai bune evolutii le-au avut insa vanzarile de echipamente, care ne-au demonstrat ca am reusit sa ne impunem pe piata locala ca un producator fiabil de echipamente de tiparit de orice dimensiune”, a adaugat Marius Persinaru.

Portofoliul Xerox include imprimante digitale color si alb-negru, destinate atat mediului de afaceri, cat si utilizatorilor individuali, echipamente multifunctionale, sisteme de productie digitala si diverse suporturi de hartie, special concepute pentru a asigura o tiparire de calitate pentru orice tip de materiale imprimate. Oferta Xerox contine, de asemenea, solutii de productie a documentelor personalizate, de mare volum, tranzactionale, putand sa dezvolte si sa implementeze aplicatii software.

Printre cei mai importanti clienti ai Xerox Romania se numara Banca Nationala a Romaniei, Banca Comerciala Romană, CEC, ING Asigurari, AIG Life, Coca Cola HBC, Rompetrol, Mobifon, Orange, precum si Administratia Prezidentiala si o serie de ministere.

Xerox Romania si Republica Moldova este subsidiara a companiei Xerox, cu o activitate pe piata locala de peste 35 de ani. In 2005, in urma semnarii a noi parteneriate, Xerox Romania a adaugat la reteaua sa de distributie un nou distribuitor, ajungand sa aiba la sfarsitul anului 5 distibuitori nationali pe teritoriul Romaniei, 25 de concesionari si 135 reselleri autorizati.

Sursa: Capital, 28 februarie 2006