Coca-Cola HBC, al doilea producător de băuturi Coca Cola din afara SUA, a raportat joi o creştere a veniturilor din vânzări în trimestrul al treilea, graţie creşterii volumelor pe pieţele în curs de dezvoltare şi emergente precum şi verii secetoase din Sudul Europei, informează Reuters.
Compania care vinde băuturi Coca-Cola în 28 de ţări, majoritatea din Europa şi Asia, a raportat o creştere a veniturilor nete din vânzări de 5% în trimestrul al treilea, în condiţiile în care volumul vânzărilor a avansat cu 3,4%. Pe pieţele în curs de dezvoltare, volumul vânzărilor s-a majorat cu 5,1%, graţie creşterilor solide din Ungaria şi Cehia, iar pe segmentul pieţelor emergente, volumul vânzărilor a urcat cu 3,5%, cu creşteri solide în România, Serbia şi Ucraina.
‘În România, volumul vânzărilor a crescut cu o singură cifră, toate categoriile având contribuţii pozitive, exceptând Energy, unde volumul vânzărilor a stagnat. Vânzările de băuturi acidulate a crescut puternic, graţie Coke Zero şi Coca-Cola Regular’, informează compania.
Luna trecută, Coca-Cola HBC şi-a pierdut brusc directorul general, Dimitris Lois, la câteva săptămâni după ce a a anunţat că a acesta şi-a luat concediu pentru tratament medical. Coca-Cola HBC a precizat că un proces de selecţie a unui nou CEO este în derulare.
Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria băuturilor non-alcoolice din România. Coca-Cola HBC România are sediul social în Voluntari şi deţine trei fabrici de îmbuteliere pe teritoriul ţării, localizate în Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei. AGERPRES