Edenred România a accelerat, în ultimele 3 luni, digitalizarea portofoliului de soluții pe care le oferă, lansând o serie de proiecte inovatoare, prin care oferă beneficiarilor o experiență de utilizare mult îmbunătățită și adaptată noului context.
Restricțiile impuse de autorități în pandemia de Covid-19 au creat premisele unei dezvoltări rapide în direcția digitalizării spre 100% a portofoliului de soluții Edenred și a extinderii în noi direcții.
Sprijin pentru industria hotelieră
Pentru a sprijini revenirea industriei hoteliere în România, poate printre cele mai afectate segmente de business în perioada pandemiei, alături de măsurile luate deja pentru restaurante – HORECA, Edenred a încheiat un parteneriat cu Booking.com, facilitând rezervarea vacanțelor direct în platformă și plata cu cardurile Edenred Vacanță la unitățile de cazare din rețeaua de parteneri Edenred.
De asemenea, compania a activat serviciul Apple Pay pentru utilizatorii Edenred Vacanță și Edenred Cadou, oferind beneficiarilor posibilitatea de a face plăți mai ușor, mai rapid și în siguranță cu dispozitivele lor iOS.
Utilizatorii cardurilor de masă Edenred Ticket Restaurant pot face plăți cu dispozitivele Apple încă de anul trecut, astfel că, acum, toate soluțiile principale Edenred beneficiază de serviciul Apple Pay.
Soluție proprie de plată
Edenred România se află, de asemenea, în faza finală de testare a unei soluții proprii de plată, care va fi accesibilă curând și utilizatorilor de Android.
”Ne-am propus ca obiectiv strategic pentru România oferirea unei platforme digitale integrate de beneficii extrasalariale, menite să faciliteze activitatea clienților noștri. Customer experience a fost și rămâne principala noastră preocupare, pasiunea pentru client nu se numără doar printre valorile brandului, ci este înscrisă în ADN-ul Edenred.
De aceea, am dezvoltat într-un ritm accelerat proiecte care să-i ajute pe angajați, angajatori și comercianții parteneri să treacă mai ușor și în siguranță peste provocările actuale și să se adapteze noii normalități.
Soluții inovative
Lansăm acum 5 proiecte la care am lucrat intens în ultimele luni, în care inovația joacă un rol cheie și care le îmbunătățește stilul de viață beneficiarilor soluțiilor noastre”, declară Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România.
Astfel, cu un ecosistem de beneficii pentru angajați aproape exclusiv digital și cu sprijinul Edenred Digital Center, o echipă de 80 de specialiști IT care oferă soluții în concordanță cu dezvoltările tehnologice, Edenred România și-a creat premisele dezvoltării următoarei etape, precum parteneriate cu platforme de comenzi si plăți online, livrări de mâncare și rezervări de vacanțe.
Susținând demersul de a oferi cele mai simple soluții utilizatorilor, Edenred România este primul emitent ce va oferi posibilitatea de plată online cu cardul de masă într-o platformă de food delivery.
Premieră în România
Proiectul este în faza de implementare, iar, în curând, beneficiarii soluției Edenred Ticket Restaurant vor putea utiliza cardurile în platforma Tazz by eMAG, pentru a achita online masa de prânz comandată la birou sau acasă, de la sute de restaurante care livrează, în prezent, în 21 de orașe din țară.
Parteneriatul între Edenred și Tazz by eMAG este primul de acest tip din România și este o inovație tech ce permite integrarea completă emitent – platformă – restaurante.
Urmând aceeași strategie, prin care își propune să le ofere beneficiarilor săi acces la cât mai mulți comercianți prezenți în online, Edenred a intrat în parteneriat cu NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăți electronice din România.
Astfel, utilizatorilor Edenred Ticket Restaurant și Edenred Vacanță le este facilitat accesul la toate restaurantele și agențiile de turism partenere Edenred cu prezență în online, într-un moment în care segmentul HORECA a făcut tranziția înspre e-commerce, precum multe alte industrii.