Retailerul Kaufland România a anunțat că începe un proces de extindere a vitrinelor cu pește proaspăt și fructe de mare în cadrul rețelei naționale de magazine, ce include și dezvoltarea sortimentelor, care vor ajunge până la 50 de articole per raion.
Din datele companiei reiese că, în urma investiției, se va tripla numărul de vitrine specializate în astfel de produse, ajungând până la sfârșitul anului financiar 2018 la 46 de magazine dotate cu acest tip de spații.
Primele magazine care beneficiază de noile raioane cu sortiment extins de pește proaspăt sunt cele modernizate din Iași, iar în București în hipermarketul ce va fi deschis în cartierul Odăi, sâmbătă, 17 februarie. În prezent, 12 magazine din rețeaua Kaufland România oferă raioane specializate de pește proaspăt.
Anul acesta, retailerul aniversează 50 de ani de la deschiderea primului său magazin din Europa, mai precis în anul 1968. A început ca o mică afacere de familie cu 70 de angajaţi, ajungând astăzi între cele mai mari o reţele internaţionale.
În România, compania va continua să se dezvolte şi să deschidă magazine şi anul acesta, bugetul alocat fiind de circa 200 mil. euro, de două ori mai mare faţă de anul anterior.
Retailerul este cel mai mare angajator de la noi, cu peste 16.400 de salariaţi la finele anului trecut şi 116 magazine. În total, are 1.250 de magazine în şapte ţări şi afaceri de circa 21,6 miliarde de euro.