Vești bune pentru clienții Hidroelectrica. Decizia companiei legată de emiterea facturilor

Hidroelectrica

SURSA FOTO: Inquam Photos, Octav Ganea

Vești bune pentru clienții Hidroelectrica. Cel mai mare furnizor de energie din România are în plan să lanseze o aplicație destinată acestora. În momentul de față, aceasta se află în stadiul de testare.

Consilierul președintelui directoratului Hidroelectrica, Bogdan Buciu, a explicat că aplicația destinată clienților se află în stadiu de testare. Data estimată pentru lansarea acesteia este începutul lunii octombrie 2023.

Ulterior lansării, i se va adăuga modulul de procesare a plăților, odată cu finalizarea procedurii de achiziție publică.

Aplicația destinată clienților Hidroelectrica se află în stadiu de testare

„Aplicația destinată clienților Hidroelectrica se află în stadiu de testare, urmând ca, ulterior lansării, să i se adauge modulul de procesare a plăților. Data estimată pentru lansarea aplicației este începutul lunii octombrie 2023.

Într-o primă fază, aplicația va putea fi utilizată pentru a vedea istoricul facturilor, pentru consultarea soldului și pentru transmiterea indexului, venind astfel în sprijinul celor circa 600.000 de clienți ai companiei Hidroelectrica”, a declarat Bogdan Buciu pentru Antena3.

La început, clienţii Hidroelectrica nu vor putea plăti facturile cu ajutorul aplicaţiei. Opțiunea va fi posibilă după instalarea modulului de procesare, când se va încheia achiziţia publică.

„Clienţii Hidroelectrica vor putea folosi aplicaţia odată lansată, doar că nu vor putea să-și plătească factura din aplicaţie până nu se actualizează cu modulul de plăţi”, a mai spus Bogdan Buciu.

Compania are aproape 600.000 de clienţi în toată România

Amintim că Hidroelectrica este cel mai mare furnizor de energie din România. În momentul de față, compania are aproape 600.000 de clienţi. Mai mult, ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.

Hidroelectrica a oferit anterior informații cu privire la plata în rate a facturilor. În cazul în care suma de plată este prea mare, clienţii au opțiunea să achite factura în rate. Totuși, este necesară o cerere pentru a face acest lucru.

Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro. Totodată, poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Plata va fi făcută în maximum şase rate lunare.

Totodată, facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval de 45 de zile în cazul clienților casnici. În cazul consumatorilor non-casnici, termenul este de 30 de zile, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip. Mai mult, eșalonarea poate fi solicitată și la sediile sucursalelor.